مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-15بين الملل

قدردانی سعودی از حمایت آمریکا در برابر حملات یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هیأت دولت عربستان سعودی بعد از ظهر امروز سه شنبه به ریاست سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، در کاخ الیمامه در شهر ریاض، - کابینه عربستان سعودی از اعلام حمایت آمریکا از ریاض برای دفاع از اراضی و حمایت از شهروندان این کشور و همچنین تأمین نیاز های دفاعی آن، قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هیأت دولت عربستان سعودی بعد از ظهر امروز سه شنبه به ریاست سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، در کاخ الیمامه در شهر ریاض، جلسه تشکیل داد.

خبرگزاری رسمی سعودی (واس) گزارش داد که هیأت دولت این کشور، از اعلام حمایت ایالات متحده آمریکا از عربستان سعودی برای دفاع از اراضی و حمایت از شهروندان این کشور و همچنین تأمین نیاز های دفاعی آن، قدردانی کرد.

این هیأت همچنین مدعی شد که عربستان مایل است عوامل تنش زایی در منطقه را از بین ببرد و از تلاش های دولت آمریکا برای جلوگیری از در اختیار داشتن سلاح هسته ای توسط ایران و لزوم تلاش مشترک برای مقابله با فعالیت های نیرو های وابسته به این کشور حمایت می کند.

عربستان سعودی در حالی این اتهام را علیه تهران مطرح می کند که از فرودین ماه 1394، ائتلافی را به همراه امارات و کشور های عربی با حمایت آمریکا تشکیل داده اند و ملت یمن را به خاک و خون کشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی سعودی از حمایت آمریکا در برابر حملات یمن

قدردانی سعودی از حمایت آمریکا در برابر حملات یمن