مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 18:322022-02-15ورزشي

برای حضور در مسابقات آسیایی/ 2 شمشیرباز ارومیه ای پیراهن تیم ملی را پوشیدند


دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: محمد برزگر و سید مبین رضوی با برتری مقابل حریفان در مسابقات انتخابی جواز حضور در مسابقات آسیایی 2022 ازبکستان را کسب کرده و به عضویت نهایی تیم ملی در آمدند.

- علی نجف زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در جریان رقابتهای انتخابی تیم ملی محمد بزرگر در اسلحه اپه جوانان و سیدمبین رضوی در اسلحه سابر نوجوانان با برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در مسابقات آسیایی را به دست آوردند  و یاسین نوری دیگر اپه ایست ارومیه ای با قرار گرفتن در سکوی چهارم از عضویت در تیم ملی بازماند.

نجف زاده اضافه کرد: سیدمبین رضوی ، نخستین سابریست ارومیه ای  است که در این اسلحه به مسابقات برون مرزی اعزام می شود و پیش از این تمامی شمشیربازان اعزامی از این استان در اسلحه های فلوره و اپه به عضویت تیم ملی درآمده بودند.

وی اظهار کرد: این 2 شمشیرباز استان طی چند ماه گذشته به صورت مرتب در چندین مرحله اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی حضور داشتند و در نهایت با به نمایش گذاشتن شایستگی های خود پیراهن تیم ملی را به تن کردند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش بانوان نیز، رقابت ها روز شنبه هفته آینده برگزار می شود که طی آن هانیه خوشخواهی در اسلحه فلوره و زهرا مرد ( 2 دختر ارومیه ای) در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حضور در مسابقات آسیایی/ 2 شمشیرباز ارومیه ای پیراهن تیم ملی را پوشیدند

برای حضور در مسابقات آسیایی/ 2 شمشیرباز ارومیه ای پیراهن تیم ملی را پوشیدند