مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 18:522022-02-15سياسي

اطعام علوی در مرودشت/7 هزار پرس غذا توزیع شد


مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی فداییان مهدی  (عج) مرودشت از طبخ 72 دیگ غذا، معادل هفت هزار پرس غذا برای اطعام علوی در این شهرستان داد.

- ایسنا/فارس مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی فداییان مهدی  (عج) مرودشت از طبخ 72 دیگ غذا، معادل هفت هزار پرس غذا برای اطعام علوی در این شهرستان داد.

حامد زارع سه شنبه 26 بهمن در جمع خبرنگاران بیان کرد: شهرستان مرودشت بیش از 300 گروه جهادی دارد که گروه جهادی قرار گاه فرهنگی فداییان مهدی (عج) در کنار دیگر گروهها در تمام شرایط در کنار مردم در عرصه های مختلف خدمت رسانی فعال بوده است.

او افزود: این گروه جهادی با توسل و به نیت و نیابت 72 شهید دشت کربلا در مناسبت های مختلف مذهبی اقدام به طبخ غذا به تعداد 72 دیگ اعم از برنج و خورشت معادل 7000 هزار پرس می کند.

زارع ادامه داد: به مناسبت 13 رجب میلاد مسعود اول امام شیعیان نیز این اقدام به نیت توزیع بین زندانیان دربند و مستمندان انجام شد.

او خاطرنشان کرد: این امر مقدس با تدبیر اعضای هیئت مدیره و همچنین با کمک خیرین و نیکوکاران و با همت همکاری موکب باب الحوائج و موکب جابر طبخ و توسط مراکز نیکوکاری و هیئت امنای مساجد در بین نیازمندان جامعه هدف تا امشب توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام علوی در مرودشت/7 هزار پرس غذا توزیع شد

اطعام علوی در مرودشت/7 هزار پرس غذا توزیع شد