مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-15سياسي

احسان علوی با پخت هفت هزار پرس غذا در مرودشت


هم زمان با سالروز ولادت امیر المومنین (ع)، 72 دیگ غذا، معادل هفت هزار پرس، طبخ و میان زندانیان و نیازمندان شهرستان مرودشت توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، حامد زارع امروز در مراسم پخت و توزیع هفت هزار پرس غذا به مناسبت میلاد امام علی بیان داشت: شهرستان مرودشت بیش از 300 گروه جهادی دارد که گروه جهادی قرارگاه فرهنگی فداییان مهدی (عج) در کنار دیگر گروه ها در تمام شرایط در عرصه های مختلف خدمت رسانی فعال بوده است.

وی افزود: این گروه جهادی با توسل و به  نیت 72 شهید دشت کربلا، در مناسبت های مختلف مذهبی اقدام به طبخ غذا به تعداد 72 دیگ شامل برنج و خورشت معادل هفت هزار پرس می نماید که این بار نیز به مناسبت میلاد مسعود اول امام شیعیان، این اقدام به نیت توزیع بین زندانیان دربند و مستمندان انجام شده است.

وی در ادامه بیان داشت: این برنامه با  تدبیر اعضای هیئت مدیره و همچنین با کمک خیرین و نیکوکاران و با همت همکاری موکب باب الحوائج و موکب جابر، انجام شده و توسط مراکز نیکوکاری و هیئت امنای مساجد در بین نیازمندان جامعه هدف ، طی امشب توزیع  می شود.

در همین راستا در کنار این اقدام خیرخواهانه، 110 بسته غذایی و معیشتی به ارزش 70 میلیون تومان شامل مرغ ، برنج ، روغن و دیگر اقلام، جهت توزیع بین نیازمندان جامعه هدف آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احسان علوی با پخت هفت هزار پرس غذا در مرودشت

احسان علوی با پخت هفت هزار پرس غذا در مرودشت