مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-15پزشكي

افتتاح اولین کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرمانشاه


اولین کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرمانشاه افتتاح شد.

- افتتاح اولین کلینیک دندانپزشکی "تحت بیهوشی" کودکان در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه اولین کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرمانشاه افتتاح شد.

دکتر بهرام عزیزی مدیر این کلینیک در گفت و گو با ایسنا با اشاره به راه اندازی این کلینیک در زمینی به مساحت 400 متر مربع گفت: این کلینیک در دو بخش احداث شده که یک بخش آن مختص دندانپزشکی با بی حسی و بخش دیگر آن دندانپزشکی تحت بیهوشی است.

وی افزود: در این کلینیک متخصصان بیهوشی و اطفال در کنار دندانپزشکان حضور داشته و برای کودکانی که از دندانپزشکی ترسیده و همکاری لازم را ندارند، با انجام بیهوشی زمینه انجام راحت تر کار دندانپزشکی را فراهم می کنند.

عزیزی گفت: همچنین دراین مرکز علاوه بر کودکان، برای بزرگسالانی که دچار عقب ماندگی ذهنی بوده و با دندانپزشک همکاری ندارند هم کار دندانپزشکی تحت بیهوشی انجام می شود.

وی افزود: همچنین این شیوه برای بزرگسالانی هم که از کار دندانپزشکی ترسیده و یا نیازمند انجام کارهای طولانی مدت و چندساعته دندانپزشکی هستند هم انجام می شود.

این متخصص جراحی دهان و فک و صورت با بیان اینکه بیهوشی در کلینیک کاملا بی خطر بوده گفت: تمام تجهیزات اتاق عمل در این کلینیک مهیاست و چندین متخصص بیهوشی و اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرمانشاه

افتتاح اولین کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرمانشاه