مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 20:572022-02-15سياسي

جهاد تبیین ضرورتی تام و لازم الاجرا است


جهاد تبیین یک ضرورت تام و لازم الاجرا است و همه در هر مقام و جایگاهی که هستیم مکلف و موظف هستیم و باید در این راستا اقداماتی بنیادین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و محمدعلی احمدی فرماندار شهرستان اصفهان با حضور در منزل استاد حسنعلی زهتاب از نام آوران و پیشگامان انقلاب با وی دیدار و گفت وگو کردند.

استاندار اصفهان در این دیدار ضمن بیان جامع رخدادهای استان و پیگیری های صورت پذیرفته در سطوح مختلف استانی و ملی، بر اهمیت جهاد تبیین با محوریت گام دوم انقلاب تاکید کرد.

وی افزود: جهاد تبیین یک ضرورت تام و لازم الاجرا است و همه در هر مقام و جایگاهی که هستیم مکلف و موظف هستیم و باید در این راستا اقداماتی بنیادین، موثر و کاربردی انجام شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه مردم استان اصفهان در تمام بزنگاه های تاریخی در این 43 سال همواره از سرآمدان بوده اند، اظهار داشت: در موضوع جهاد تبیین باید بر مبنای یک روش نظام مند و کاملا علمی و راهبردی با رویکردی همگانی به بیان دستاوردها اقدام کنیم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران زیر پرچم الله و در مکتب سرخ عاشورا و به دست مرجعی جامع الشرایط از سلاله نبی مکرم اسلام (ص)، در زمانی که هیچ قدرتی در عرصه سیاسی و اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین ضرورتی تام و لازم الاجرا است

جهاد تبیین ضرورتی تام و لازم الاجرا است