مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 22:222022-02-15اقتصادي

ابلاغ 270 میلیارد تومان اعتبار ویژه راه های روستایی لرستان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: در سفر رییس جمهوری 270 میلیارد تومان اعتبار ویژه راه روستایی مصوب شد که در حال حاضر 60 درصد پروژه ها تعریف و پیمانکاران مشخص شده است.

- ، عباس شرفی روز سه شنبه در سخنانی با اشاره به زیرساخت های حمل و نقل لرستان گفت: استان لرستان دارای 7992 کیلومتر راه اعم از آزادراه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با بیش از 14 هزار دستگاه پل و ابنیه فنی است که در حال حاضر 172 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر با میانگین جابجایی سالانه 5.

5 میلیون تن کالا و سه میلیون نفر مسافر در این استان فعالیت دارند.

وی قرار گرفتن استان در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور را یادآور شد و افزود: قرار گرفتن استان در مسیر بنادر جنوبی به مرکز کشور و وجود دو آزادراه خرم آباد-پل زال و خرم آباد-بروجرد، این استان را در مسیر شریان حیاتی کشور قرار داده که در سفر اخیر ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل این زنجیره آزادراهی تاکید شد و در صورت تحقق آن، لرستان به عنوان بندرخشک مطرح خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به خسارات سیل های فروردین و اسفند 98 به زیرساخت های راه در استان و اقدامات راهداری در حوزه بازسازی اظهار داشت: درپی سفرهای مکرر استانی دولتمردان و با برنامه ریزی منسجمی که صورت گرفت علیرغم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 270 میلیارد تومان اعتبار ویژه راه های روستایی لرستان

ابلاغ 270 میلیارد تومان اعتبار ویژه راه های روستایی لرستان