مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-15اقتصادي

لجام گسیختگی در بازار رهن و اجاره در اهواز


رییس اتحادیه مشاورین املاک اهواز گفت: با توجه به شرایط کنونی بازار مسکن، نگاه تورمی و افزایش قیمت نباید برای مسکن وجود داشته باشد، مگر اینکه عده ای عنان کار را از دست دولت خارج کنند اما در حال حاضر افزایش قیمتی را در این حوزه نداریم.

- قنبرعلی زنگنه در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار مسکن در اهواز اظهار کرد: قیمت مسکن، نسبت به ماه های گذشته تغییری نکرده است و در رکود کامل قرار دارد و پیش بینی ما این است که با حل شدن بحث برجام و اینکه دولت بتواند جلوی افزایش قیمت ها از جمله مصالح ساختمانی را بگیرد، با کاهش قیمت مسکن در سال آینده مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به کاهش قیمت دلار افزود: پیش بینی ما این است که با توافق برجام، قیمت دلار به کمتر از 20 هزار تومان برسد و اگر این اتفاق رخ دهد، 30 تا 35 درصد ارزش ریال افزایش پیدا می کند که در نتیجه آن، آیتم هایی همچون مصالح ساختمانی با ریزش قیمت مواجه می شوند؛ البته تحقق این موضوع، منوط بر این است که دولت بتواند این موضوعات را کنترل کند.

رییس اتحادیه مشاورین املاک اهواز تصریح کرد: متاسفانه با افزایش قیمت دلار مشاهده می شود که قیمت کالاها افزایش می یابند اما با کاهش قیمت آن، قیمت کالاها هیچ تغییری نمی کند که خود به نوعی یک معضل است و باید اقتصاددانان، فکری برای آن بکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لجام گسیختگی در بازار رهن و اجاره در اهواز

لجام گسیختگی در بازار رهن و اجاره در اهواز