مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 00:322022-02-15پزشكي

بهره برداری از پروژه های بهداشتی درمانی در شیراز


شماری از پروژه های بهداشتی و درمانی و توسعه ای با حضور معاون وزارت بهداشت و شماری از مسئولان ارشد فارس در شیراز افتتاح شد.

- معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور که سه شنبه 26 بهمن به فارس سفر کرده بود، بعد از حضور در مراسم افتتاح بیمارستان نیریز و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان استهبان مرکز تصویربرداری و آزمایشگاه بیمارستان شهید چمران را افتتاح کرد.

این مرکز تصویربرداری تشخیصی با 930 مترمربع و با اعتباری معادل 20 میلیارد ریال احداث شده، همچنین حدود 450 میلیارد ریال صرف تجهیز دستگاه های موردنیاز این مرکز شده است.

آزمایشگاه جدید این مرکز درمانی نیز در زمینی به مساحت یکصد مترمربع و با اعتبار دو میلیارد و 550 میلیون ریال، به مرحله بهره برداری رسیده است.

در ادامه، بخش شیمی درمانی سرپاییف اتاق عمل، آی سی یو و بخش پیوند آلوژن بیمارستان امیر که با کمک خیرین سلامت استان فارس به مرحله بهره برداری رسیده است، افتتاح شد.

معاون درمان وزارت بهداشت در بخشی از این مراسم، گفتک با تلاش های بسیار در سه ماهه پایانی امسال، 45 بیمارستان کشور تجهیز و افتتاح شده و یا به مرحله افتتاح رسیده است.

سعید کریمی همچنین از توسعه 55 پروژه مرکز درمانی کشور طی این مدت خبر داد و این اقدامات را گامی در راستای تحقق شعار عدالت در تعالی سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های بهداشتی درمانی در شیراز

بهره برداری از پروژه های بهداشتی درمانی در شیراز