مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 03:322022-02-16بين الملل

تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه و سازش با اسراییل در شهرهای مختلف بحرین


شهرها و شهرستان های مختلف بحرین به مناسبت یازدهمین سالروز آغاز انقلاب 14 فوریه و در محکومیت سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورشان صحنه تظاهرات مردمی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بسیاری از شهرها و شهرستان های بحرین طی امروز و دیروز به مناسبت یازدهمین سالگرد آغاز انقلاب بحرین در 14 فوریه 2011 شاهد تظاهرات مردمی و راهپیمایی های مسالمت آمیز با شعار واحد متحد در راه حقیقت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنامه بوست ، تظاهرات کنندگان ضمن سر دادن شعارهایی علیه رژیم حاکم در بحرین و در محکومیت سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورشان، خواستار آزادی بازداشتی های سیاسی، تحقق حق ملت در تعیین سرنوشت خود و ایجاد یک نظام سیاسی برای تحقق عدالت و برابری میان همه طیف ها و اقشار ملت بحرین شدند.

تظاهرات کنندگان در شهرهای منامه، المصلی،بنی جمره، الدیه، جدحفص،السنابس همچنین ضمن تجدید پیمان با خون شهدای راه انقلاب بحرین بر پایبندی به اهداف و حقوق سیاسی قانونی انقلاب 14 فوریه تاکید کردند .

این در حالی است که شمار زیادی از نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه هم با استقرار در اکثر مناطق برپایی اعتراضات اوضاع را تحت کنترل شدید داشتند.

معترضان به دعوت گروه های معارض بحرینی  شب گذشته با آتش زدن لاستیک در خیابان های اصلی شهرها و روستاها، تعطیلی مغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه و سازش با اسراییل در شهرهای مختلف بحرین

تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه و سازش با اسراییل در شهرهای مختلف بحرین