مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 08:222022-02-16حوادث

فوت سه نفر بر اثر گاز گرفتگی در کرمانشاه


مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سه نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه فوت کردند.

- اکبر آزادی در گفتگو با ایرنا افزود: این حادثه عصر سه شنبه در روستای سیاه بید سفلی که در 20 کیلومتری جاده کرمانشاه به بیستون واقع است به مرکز فوریت های پزشکی گزارش شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه سه مرد 53، 35 و 27 ساله جان خود را از دست دادند.

مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پیش از حضور پرسنل مرکز فوریت ها، نیروی انتظامی برای بررسی علل حادثه در محل حضور یافته بودند.

فوت 10 نفر به علت مسمومیت با گاز منو کسیدکربن مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه نیز اعلام کرد: امسال آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان با تشخیص علت مرگ مسمومیت با گاز مونواکسید کربن 10 نفر (6 زن و چهار مرد) بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که تعداد متوفیان 13 نفر(2 زن و 11 مرد) بوده است کاهش داشته است.

سلیم خانی افزود: مسمومیت با این گاز علایمی مانند سردرد، گیجی، خواب آلودگی، باریک بینی، تهوع، شکم درد، احساس زخم در گلو، سرفه خشک و کبودی لب و ناخن ها و در خردسالان بیشتر درگیری دستگاه گوارش را به همراه دارد که پس از دقایقی باعث مسمومیت و در نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت سه نفر بر اثر گاز گرفتگی در کرمانشاه

فوت سه نفر بر اثر گاز گرفتگی در کرمانشاه