مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-16اقتصادي

اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در خوزستان


مدیر بازرسی اصناف خوزستان از آغاز طرح نظارتی بر بازار استان در آستانه شب عید از 15 بهمن ماه تا 20 فروردین ماه سال آینده خبر داد.

- رضا فرجام در گفت وگو با ایسنا در خصوص نظارت بر بازار شب عید، اظهار کرد: در این راستا از 15 بهمن ماه طرح نظارتی بر بازار آغاز شده است و تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و عمده فعالیت ما در بحث کالاهای اساسی و اقلامی است که در شب عید مردم سروکار بیشتری با آن ها دارند و این نظارت ها، صنوف پرفروش را دربر می گیرد.

وی افزود: با توجه به قانون انتزاع (تمرکز وظایف بخش کشاورزی در وزارت جهاد) در بحث محصولات کشاورزی مانند گوشت، میوه و تره بار و سایر محصولات کشاورزی که نظارت آن بر عهده سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است، ما نیز علاوه بر وظیفه ذاتی خود که نظارت بر بازار را بر عهده داریم در کنار سازمان جهاد کشاورزی بر این حوزه ناظر هستیم.

مدیر بازرسی اصناف خوزستان گفت: با توجه به جلساتی که در راستای نظارت و بازرسی شب عید انجام شده است، گشت هایی مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ایام عید خواهیم داشت و پرونده های تخلف در این طرح، با قید فوریت رسیدگی می شود تا تاثیرات ملموس تری را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در خوزستان

اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در خوزستان