موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-16بين الملل

اوکراین: تنها اوکراین و ناتو می توانند درباره عضویت ما در ائتلاف تصمیم بگیرند


دیدار با «لوییجی دی مایو»، وزیر خارجه ایتالیا ساعاتی پس از آن در روز سه شنبه انجام شد که روسیه اعلام کرد برخی از نیرو های خود را که در نزدیکی اوکراین مستقر شده اند، - دیدار با لوییجی دی مایو ، وزیر خارجه ایتالیا ساعاتی پس از آن در روز سه شنبه انجام شد که روسیه اعلام کرد برخی از نیرو های خود را که در نزدیکی اوکراین مستقر شده اند، خارج می کند.

وزیر خارجه اوکراین پس از دیدار با همتای ایتالیایی خود در کی یف گفت که فقط اوکراین و ناتو باید درخواست کی یف برای پیوستن به این ائتلاف (ناتو) را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین اظهار کرد: هیچ شخصی جز اوکراین و ناتو نباید درخصوص عضویت آتی اوکراین در ناتو گفت گویی انجام دهد.

وی همچنین اشاره کرد که ایتالیا حاضر است تا گام های عملی را درخصوص کمک به اوکراین جهت مهار روسیه بردارد که یکی از این گام ها شامل حمایت از تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه است.

دیدار با لوییجی دی مایو ، وزیر خارجه ایتالیا ساعاتی پس از آن در روز سه شنبه انجام شد که روسیه اعلام کرد برخی از نیرو های خود را که در نزدیکی اوکراین مستقر شده اند، خارج می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین: تنها اوکراین و ناتو می توانند درباره عضویت ما در ائتلاف تصمیم بگیرند

اوکراین: تنها اوکراین و ناتو می توانند درباره عضویت ما در ائتلاف تصمیم بگیرند