مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-16پزشكي

افزایش 10 درصدی مراجعین به بیمارستان های همدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش 10 درصدی میزان مراجعه به بیمارستان های استان در هفته جاری نسبت به هفته قبل خبر داد و گفت: این شیب مانند هفته های گذشته همچنان رو به افزایش است و امیدواریم هرچه زودتر میزان مراجعه ثبات یابد، - تا از قله پیک خارج شویم.

دکتر رضا طهماسبی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: در پیک ششم غالبا مبتلایان به کرونا از نوع سویه اُمیکرون بوده و در این پیک اکثر مبتلایان افرادی هستند که واکسن دریافت نکرده و یا بیماری زمینه ای دارند.

وی اضافه کرد: درسویه های قبلی کرونا کودکان کمتر مبتلا می شدند امادر این سویه کودکان نسبت به گذشته بیشتر درگیر این بیماری می شوند و به بیمارستان مراجعه می کنند البته اغلب مبتلایان به صورت سرپایی درمان می شوند و درصدی که درگیری بیشتری دارند یا مبتلا به بیماری زمینه ای هستند بستری می شوند.

دکتر طهماسبی با بیان اینکه کادر درمانی تمام سعی و تلاش خود را به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیماران انجام می دهند افزود: درصورتیکه با شیوع گسترده این بیماری در استان مواجه شویم آمادگی داریم تا با ایجاد بیمارستان صحرایی خللی را در ارائه خدمت به مراجعین را شاهد نباشیم.

وی ادامه داد: شهروندان نقش بسیار مهمی در عبوراز این پیک را دارند لذا با رعایت پروتکل ها توسط احاد جامعه می توان جلوی شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی مراجعین به بیمارستان های همدان

افزایش 10 درصدی مراجعین به بیمارستان های همدان