مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-16اقتصادي

گروه ملی در حال درمان است / در زمینه توقف تولید و پرداختی ها به کارگران حق می دهیم


مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران با بیان اینکه در طول 26 ماه گذشته همه مطالبات قانونی کارگران شرکت پرداخت شده است، گفت: امیدواریم با اصلاح نحوه قیمت گذاری محصولات و مواد اولیه از سوی وزارت صمت و همچنین تامین سرمایه در گردش شرکت در سال آینده بتوانیم وضعیت .

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران با بیان اینکه در طول 26 ماه گذشته همه مطالبات قانونی کارگران شرکت پرداخت شده است، گفت: امیدواریم با اصلاح نحوه قیمت گذاری محصولات و مواد اولیه از سوی وزارت صمت و همچنین تامین سرمایه در گردش شرکت در سال آینده بتوانیم وضعیت تولید را بهبود ببخشیم و شرایط مطلوب تری را برای پرسنل شرکت مهیا کنیم.

نادر جعفریوسفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت گروه ملی فولاد ایران و تجمعات گروهی از کارگران این کارخانه در روزهای اخیر اظهار کرد: گروه ملی فولاد سال ها دچار مشکل شده بود و حدود دو سال است که از وضعیت عدم پرداخت حقوق ها به کارگران، فاصله گرفته است اما در این دو سال به طور همزمان با مشکلاتی در چرخه صنعت فولاد مواجه شده ایم که گریبان شرکت را گرفته است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که در حوزه فولاد کشور وجود دارد گریبان همه شرکت های نوردی را گرفته است، افزود: نحوه قیمت گذاری مواد اولیه برای شرکت های نوردی به شکلی است که فاصله و اختلاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه ملی در حال درمان است / در زمینه توقف تولید و پرداختی ها به کارگران حق می دهیم

گروه ملی در حال درمان است / در زمینه توقف تولید و پرداختی ها به کارگران حق می دهیم