مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-16سياسي

شفافیت به معنای واقعی کلمه هرگز تصویب نخواهد شد


اگر هم طرح شفافیت مجددا وارد صحن شود و رای هم بیاورد، برای رسیدگی و بررسی به نحوی در موارد و مفاد مربوط به آن ورود پیدا می کنند که آن شفافیت مدنظر از آن بیرون نخواهد آمد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده سابق مجلس گفت: اگر هم طرح شفافیت مجددا وارد صحن شود و رای هم بیاورد، برای رسیدگی و بررسی به نحوی در موارد و مفاد مربوط به آن ورود پیدا می کنند که آن شفافیت مدنظر از آن بیرون نخواهد آمد.

سعید باستانی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با احتمال تصویب یا عدم تصویب طرح شفافیت آرا اظهار کرد: نمایندگان این دوره از مجلس و حتی مجلس دهم، باوجود اینکه با موارد اینچنینی رای جمع آوری کرده اند، اما آنچه که باید به عنوان شفافیت آرا از آن یاد کنیم را تصویب نخواهند کرد.

اگر هم این طرح مجددا وارد صحن شود و رای هم بیاورد، برای رسیدگی و بررسی به نحوی در موارد و مفاد مربوط به آن ورود پیدا می کنند که آن شفافیت مدنظر از آن بیرون نخواهد آمد.

وی ادامه داد: به نظر بنده در مرحله اول اصلا طرح تصویب نخواهد شد و اگر هم به دلیل از بین بردن فشار روانی جامعه به مجلس آن را تصویب کنند، در اجرای مواد آن به گونه ای عمل می کنند که عملا شفافیتی وجود نخواهد داشت.

این نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه اگر نمایندگان مجلس وزن طرح شفافیت را در کل ناکارآمدی مجلس کم بدانند، به این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت به معنای واقعی کلمه هرگز تصویب نخواهد شد

شفافیت به معنای واقعی کلمه هرگز تصویب نخواهد شد