مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-16بين الملل

مشاور ترامپ: آمریکا باید سیاست «فشار طاقت فرسا» را علیه ایران اجرا کند


یکی از مشاوران ارشد رییس جمهور سابق آمریکا ضمن مخالفت با احیای برجام گفته است که دولت بایدن باید سیاست فشار طاقت فرسا را علیه ایران اجرا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه دور هشتم مذاکرات وین برای لغو تحریم های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی ایران در پایتخت اتریش در جریان است و گمانه زنی های متفاوتی در خصوص نتیجه این مذاکرات مطرح می شود، مقام های دولت دونالد ترامپ نیز از قافله عقب نمانده اند و در این بحبوحه برای ایران نسخه پیچی می کنند.

بنا بر گزارش وبگاه سی بی ان نیوز ، لن خودورکوفسکی یکی از مشاوران ارشد نماینده ویژه ترامپ در امور ایران تصریح کرده است که کارزار فشار حداکثری ترامپ دقیقاً آنچه لازم بوده است، علیه ایران اجرا کرده است.

وی در گفت وگو با شبکه سی بی ان نیوز با تأکید بر لزوم اجرای سیاست های فشار حداکثری علیه ایران ادامه داد: در زمان روی کار آمدن دولت بایدن، چهار میلیون دلار از ذخایر نقدی ایران کاهش یافته بود که این امر نتیجه تحریم ها و کارزار فشار حداکثری بوده است.

رژیم ایران و نائبان این کشور در سراسر منطقه در ضعیف ترین نقطه ممکن قرار داشتند .

مشاور ارشد دولت ترامپ در ادامه افزود که جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده از زمان روی کار آمدن، سیاست کاهش تحریم ها علیه ایران را در پیش گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ترامپ: آمریکا باید سیاست «فشار طاقت فرسا» را علیه ایران اجرا کند

مشاور ترامپ: آمریکا باید سیاست «فشار طاقت فرسا» را علیه ایران اجرا کند