مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-16اقتصادي

بهره مندی بانوان متاهل و مجرد از بیمه زنان خانه دار


رییس اداره تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد گفت: برای گسترش بیمه همگانی و بیمه خانواده ایرانی بانوان متاهل و مجرد می توانند برای بهره مندی از بیمه زنان خانه دار اقدام کنند.

- کمال شعبانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این بانوان در صورت تمایل می توانند یکی از سه نوع خدمت با نرخ متفاوت را برای بهره مندی از بیمه زنان خانه دار انتخاب کنند.

وی نوع اول انتخاب برای بیمه زنان خانه دار را نرخ 12 درصد با مبلغ 318 هزار تومان شامل بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی برشمرد و افزود: نوع دوم خدمت نرخ 14 درصد با مبلغ 372 هزار تومان شامل بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی و نوع سوم نرخ 18 درصد مبلغ 478 هزار تومان شامل بازنشستگی و فوت و قبل و بعد از بازنشستگی و از کار افتادگی بوده که این مبالغ تا پایان سال 1400 ثابت خواهد بود.

شعبانی تصریح کرد: متقاضیان می توانند بدون مراجعه حضوری با ورود به سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی اینترنتی www.

es.

tamin.

ir نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه اقدام کنند.

وی در ادامه تعداد مستمری بگیران اصلی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی شعبه اسدآباد را سه هزار و 107 نفر و مستمری بگیران تبعی را پنج هزار و 545 نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: از بهمن ماه سال گذشته تا دی ماه امسال افزون بر 118 میلیارد و 517میلیون تومان به مستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بانوان متاهل و مجرد از بیمه زنان خانه دار

بهره مندی بانوان متاهل و مجرد از بیمه زنان خانه دار