مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-16اقتصادي

افزایش فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی


رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: فوتی های روزانه کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته به 6 نفر رسید که بیشترین رقم طی زمستان امسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی علی افشانی اظهار داشت: فوتی های روزانه کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته به 6 نفر رسید که بیشترین رقم طی زمستان امسال است.

از این تعداد، سه نفر مربوط به خوی و یک نفر مربوط به هریک از شهرستان های میاندوآّب، نقده و شاهین دژ بود.

وی اضافه کرد: با افزوده شدن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به هفت هزار و 299 نفر رسید.

وی بیان کرد: در دی و بهمن ماه امسال شاهد کاهش قابل توجه فوتی ها نسبت به پاییز و تابستان بودیم ولی با افزایش مبتلایان و به تبع آن، بستری ها، تعداد فوتی ها نیز روند افزایشی به خود گرفته است.

افشانی ادامه داد: همچنین طی 24 ساعت گذشته هزار و 13 نفر در استان به کرونا مبتلا و 158 نفر شامل حدود 15 درصد مبتلایان در مراکز درمانی بستری شدند.

افشانی اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان ناشی از کرونا در استان به 615 نفر رسید که بیشترین میزان از زمان آغاز خیز ششم کرونا در آذربایجان غربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی

افزایش فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی