مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-16بين الملل

ژنرال آمریکایی: چین ممکن است از بحران اوکراین سوءاستفاده کند


یک ژنرال آمریکایی امروز (چهارشنبه) مدعی شد، در حالی که قدرت های غربی بر تنش زدایی با روسیه متمرکز هستند، چین ممکن است از بحران اوکراین سوءاستفاده کند و در آسیا دست به اقدامی تحریک آمیز بزند.

- یک ژنرال آمریکایی امروز (چهارشنبه) مدعی شد، در حالی که قدرت های غربی بر "تنش زدایی" با روسیه متمرکز هستند، چین ممکن است از بحران اوکراین سوءاستفاده کند و در آسیا دست به اقدامی "تحریک آمیز" بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، استقرار بیش از 100 هزار سرباز روسی در مرز با اوکراین، نگرانی را در واشنگتن و سایر کشورهای غربی درخصوص حمله احتمالی روسیه به اوکراین برانگیخته است.

ژنرال کنت ویلسباخ ، فرمانده نیروی هوایی آمریکا در اقیانوس آرام اظهار کرد: چین در این بحران خود را با روسیه همسو کرده و سوالاتی درخصوص نیات خود در آسیا ایجاد کرده است.

وی افزود: از نقطه نظر اینکه چه اتفاقی در اروپا رخ می دهد، چین تلاش می کند در اینجا در اقیانوس آرام و منطقه اقیانوسیه کاری انجام دهد و این یک نگرانی جدی است.

این ژنرال آمریکایی که در حاشیه نمایشگاه هوایی سنگاپور با خبرنگاران صحبت می کرد، عنوان داشت: نگران هستم از اینکه آن ها بخواهند از بحران پیش آمده سوءاستفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال آمریکایی: چین ممکن است از بحران اوکراین سوءاستفاده کند

ژنرال آمریکایی: چین ممکن است از بحران اوکراین سوءاستفاده کند