مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-16اجتماعي

امکان استفاده رایگان والدین از اماکن ورزشی آموزش و پرورش


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: امکان استفاده رایگان اولیا دانش آموزان از فضاهای ورزشی آموزش و پرورش از هفته آینده در راستای اجرای برنامه های تحولی فراهم می شود.

- ، صادق ستاری فرد صبح چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: این طرح در راستای بسط عدالت تربیتی و خانواده محور شدن برنامه ها اجرا خواهد شد و دانش آموزان دختر به همراه مادرانشان در روزهای پنج شنبه و دانش آموزان پسر با پدرانشان در روزهای جمعه می توانند از فضاهای ورزشی آموزش و پرورش به صورت رایگان استفاده کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در اصل 3 و 10 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز بر تربیت بدنی رایگان و خانواده محور شدن همه برنامه ها تاکید شده است.

ستاری فرد گفت: همچنین در هدفهای عملیاتی 4 و 6 سند تحول بنیادین نیز بر ضرورت اجرای طرح فوق تاکید شده است.

وی گفت: سرانه ورزشی دانش آموزان از حیث فضای سرپوشیده، فضای رو باز و فضای درون مدرسه ای و برون مدرسه ای وضعیت خوبی ندارد و در این راستا برنامه داریم این سرانه را به خصوص در حوزه درون مدرسه ای افزایش دهیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: سرانه ورزشی کل کشور 7 دهم متر مربع است که سرانه ورزشی دانش اموزان در آموزش و پرورش با احتساب فضاهای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان استفاده رایگان والدین از اماکن ورزشی آموزش و پرورش

امکان استفاده رایگان والدین از اماکن ورزشی آموزش و پرورش