مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-16بين الملل

همکاری های امنیتی، انتظامی و تجاری محور رایزنی مقامات ایران و قرقیزستان


سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیشکک با وزیر کشور قرقیزستان دیدار و طرفین در مورد همکاری در مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، سعید خرازی سفیر جمهوری اسلامی ایران با اولان نیاز بک اف وزیر کشور قرقیزستان ملاقات در مورد همکاری های امنیتی و انتظامی میان دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

نیاز بک اف با اشاره به افزایش جرائم سازمان یافته و گسترش مواد مخدر و نیز  فعالیت گروه های تروریستی، موافقتنامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دو کشور که در سال 2019 امضا شد را پایه و اساس خوبی برای توسعه همکاری ها در بخش های امنیتی و انتظامی دانست.

وی با توجه به اینکه در شرایط فعلی انجام جرائم با استفاده از فناوری های نوین در حال افزایش است بر ضرورت افزایش همکاری ها در بخش امنیتی و انتظامی تاکید کرد.

وزیر قرقیزی همچنین با ابزار نگرانی از تحولات افغانستان گفت: بعد از وقایع افغانستان قاچاق مواد مخدر و جرائم سازمان یافته و افراط گرایی گسترش یافته و از این رو باید همکاری ها در این زمینه نیز افزایش یابد.

  وی ضمن اظهار امیدواری نسبت به ملاقات با احمد وحیدی وزیر کشور در سال جاری از رفتار و منش شهروندان ایرانی در قرقیزستان اظهار رضایت کرد و آنان را شهروندانی منضبط و تابع مقررات دانست و خواستار حضور بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های امنیتی، انتظامی و تجاری محور رایزنی مقامات ایران و قرقیزستان

همکاری های امنیتی، انتظامی و تجاری محور رایزنی مقامات ایران و قرقیزستان