مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-16اقتصادي

از تجارب موفق ترکیه برای صادرات خدمات فنی مهندسی استفاده کنیم


نایب رییس انجمن صادرات خدمات فنی مهندسی استان کرمانشاه با بیان اینکه باید از تجارب کشورهای موفق دنیا مانند ترکیه برای صادرات خدمات فنی مهندسی استفاده کنیم، - از تجارب موفق "ترکیه" برای صادرات خدمات فنی مهندسی استفاده کنیم ایسنا/کرمانشاه نایب رییس انجمن صادرات خدمات فنی مهندسی استان کرمانشاه با بیان اینکه باید از تجارب کشورهای موفق دنیا مانند ترکیه برای صادرات خدمات فنی مهندسی استفاده کنیم، گفت: برای کمک به ایجاد اشتغال و ارزآوری چاره ای جز صادرات خدمات فنی مهندسی نداریم.

آرش شادفر در گفت و گو با ایسنا، از اهمیت صادرات خدمات فنی مهندسی یاد کرد و افزود: یکی از مهمترین روش های ارزآوری برای کشور صادرات خدمات فنی مهندسی است.

وی با بیان اینکه صادرات خدمات فنی مهندسی در کنار ارزآوری به ایجاد اشتغال خصوصا اشتغالزایی مهندسین صنعت ساختمان کمک می کند، تاکید کرد: با رونق صادرات خدمات فنی مهندسی، تمامی ذینفعان بخش ساختمان از مشاورین و پیمانکاران گرفته تا تولیدکنندگان مصالح ساختمانی نیز از منافع این صادرات بهره مند می شوند.

رییس انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه با بیان اینکه کشور ایران و خصوصا کرمانشاه پتانسیل های فراوانی برای صادرات خدمات فنی مهندسی دارد، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر بسیاری از کشورهای همسایه ما در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تجارب موفق ترکیه برای صادرات خدمات فنی مهندسی استفاده کنیم

از تجارب موفق ترکیه برای صادرات خدمات فنی مهندسی استفاده کنیم