مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-16حوادث

دستگیری یک شکارچی سابقه دار در البرز


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظرآباد از دستگیری یک شکارچی و کشف 21 قطعه لاشه پرنده خوتکا و دو قطعه قرقاول و چهار قطعه تنجه زنده از محل سکونت این متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آصف درخشان روز چهارشنبه 28 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: پیرو گزارش مردمی و اطلاعات واصله به یگان حفاظت استان و نیز شهرستان نظرآباد، مبنی بر انجام امور خلاف زیست محیطی توسط یک شکارچی مشکوک، متخلف شکار و صید دستگیر و به مراجع قانونی تحویل شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظرآباد ادامه داد: متخلف مذکور که سابقه تخریب تالاب را نیز در کارنامه خود دارد به یکی از روستاهای حوزه شهرستان نظرآباد عزیمت کرده بود که با هوشیاری یگان حفاظت محیط زیست منطقه و مامورین نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر و از محل سکونت وی تعداد 21 قطعه لاشه پرنده خوتکا و دو قطعه قرقاول و چهار قطعه تنجه زنده نیز کشف و ضبط شد.

درخشان افزود: هرگونه شکار بدون اخذ مجوز، ممنوع بوده و در این رابطه طبق قانون برخورد لازم با افراد متخلف صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد نگهداری پرندگان صید شده، کلیه پرندگان مذکور به محل نگهداری حیات وحش کوهسار منتقل شدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک شکارچی سابقه دار در البرز

دستگیری یک شکارچی سابقه دار در البرز