مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-16ورزشي

امیدواریم هر چه زودتر تکلیف مالک تیم اترک مشخص شود


امیدواریم هر چه زودتر تکلیف تیم اترک مشخص شود چون حضور من نیز به منوط به تصمیم مالک جدید تیم خواهد بود و باید دید مالک جدید با کادر فعلی ادامه می دهد یا کادر جدیدی جایگزین خواهد کرد.

- جمشید هاتفی سرمربی تیم اترک بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان در خصوص موضوع واگذاری تیم اترک، اظهار کرد: در خصوص موضوع واگزاری که از سوی استاندار محترم مطرح شده است، با توجه به سربسته و مبهم بودن آن، فعلا نمی توان اظهار نظر خاصی داشت.

وی گفت: با توجه به پیش روز بودن بازی سخت با تیم نوین اهواز، از ظهر امروز چهارشنبه برنامه ریزی شده است تا تمرین تیم اترک آغاز شود.

سرمربی تیم اترک بجنورد افزود: علی رغم وجود مشکلات فراوان در تیم و نداشتن دریافت مالی در نیم فصل، از همه بازیکنان درخواست شده در تیم حضور داشته باشند و تا مشخص شدن تکلیف تیم، اترک را یاری کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر تکلیف تیم اترک مشخص شود چون حضور من نیز به منوط به تصمیم مالک جدید تیم خواهد بود و باید دید مالک جدید با کادر فعلی ادامه می دهد یا کادر جدیدی جایگزین خواهد کرد.

هاتفی در خصوص وضعیت رضا حسن زاده بازیکن تیم اترک نیز افزود: چند تیم لیگ یکی با وی صحبت کرده اند اما ما درخواست کردیم تا مدتی صبر کنند تا مالک تیم مشخص شود و ببینیم وضعیت آینده چگونه خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم هر چه زودتر تکلیف مالک تیم اترک مشخص شود

امیدواریم هر چه زودتر تکلیف مالک تیم اترک مشخص شود