مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-16فرهنگي

«آواز سپهر» وحید تاج شنیدنی شد/ اجرای کنسرت خوب در شرایط سخت


گروه موسیقی «آوای سپهر» در آخرین روز از برگزاری اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت شنیدنی را به خوانندگی وحید تاج پیش روی مخاطبان قرار داد.

- گروه موسیقی آوای سپهر در آخرین روز از برگزاری اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت شنیدنی را به خوانندگی وحید تاج پیش روی مخاطبان قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آخرین روز از برگزاری کنسرت های سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه موسیقی آوای سپهر به سرپرستی و آهنگسازی بهمن فریادرس و خوانندگی وحید تاج همراه شد.

این کنسرت شامگاه سه شنبه بیست و ششم بهمن ماه در حالی روی صحنه رفت، که اجراهای بخش موسیقی ردیف دستگاهی ایران این دوره از جشنواره ازکیفیت قابل قبولی برخوردار بودند.

کما اینکه اگر این اجراها در شرایط غیرکرونایی و بهتری به لحاظ تبلیغاتی و رسانه ای پیش روی مخاطبان قرار می گرفتند می توانستند با اسقبال بیشتری از سوی علاقه مندان موسیقی ایرانی مواجه شوند.

اجراهایی که به نظر می آید فقدان اجرای بیشتر آنها در طول سال بیش از هرزمان دیگری مشغول خودنمایی است و اگر دست اندرکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فکری به حال ایجاد شرایط و امکانات حمایتی بیشتری از این گونه موسیقایی نداشته باشند، باید شاهد اتفافات تلخی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آواز سپهر» وحید تاج شنیدنی شد/ اجرای کنسرت خوب در شرایط سخت

«آواز سپهر» وحید تاج شنیدنی شد/ اجرای کنسرت خوب در شرایط سخت