مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-16سياسي

نماینده اسبق مجلس: ادامه همکاری ها در چارچوب برجام مشروط به رفع تحریم هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا فولادگر با اشاره به تعلل آمریکا برای اتخاذ تصمیم در روند مذاکرات وین، گفت: ما نقطه نظرات خودمان را هم در دور قبلی مذاکرات که در تابستان انجام شد و هم در دور جدید مذاکرات که طی دو ماه گذشته برگزار شد، - نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات به نقطه ای رسیده است که تعلل و به تاخیر انداختن آن نشان دهنده بهانه جویی آمریکا است که اگر این مسیر طی شود بیانگر این است که آمریکایی ها عزمی برای توافق ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا فولادگر با اشاره به تعلل آمریکا برای اتخاذ تصمیم در روند مذاکرات وین، گفت: ما نقطه نظرات خودمان را هم در دور قبلی مذاکرات که در تابستان انجام شد و هم در دور جدید مذاکرات که طی دو ماه گذشته برگزار شد، مطرح کردیم.

دیدگاه ما همان لغو تحریم ها است و اینکه ما چنانچه آمریکا تحریم ها را لغو کند، می توانیم فعالیت های هسته ای خودمان را تنظیم کنیم.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگرچه ایرادات زیادی را بر برجام وارد می دانستیم و ایرادات زیادی هم داشت، اما به تعهدات خود در برجام عمل کردیم.

به دلیل اینکه آمریکا برجام را نقض کرده و از آن خارج شد، بنابراین اگر قرار باشد مبنایی برای ادامه این توافقنامه وجود باشد، کسی که نقض کرده باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اسبق مجلس: ادامه همکاری ها در چارچوب برجام مشروط به رفع تحریم هاست

نماینده اسبق مجلس: ادامه همکاری ها در چارچوب برجام مشروط به رفع تحریم هاست