مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-16اقتصادي

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای رشد گردشگری و مرمت آثار استان سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: تسهیلات ارزان قیمت برای رشد گردشگری، صنایع دستی و مرمت آثار تاریخی در این استان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده می شود.

وی بیان کرد: تسهیلات ارزان قیمت از محل تبصره 18 به سرمایه گذاران و بهره برداران بخش خصوصی در تمام حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در قالب ایجاد، توسعه و تجهیز پرداخت می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: با صرف اعتبارات دولتی نمی توان زمینه رشد و رونق گردشگری، ترویج صنایع دستی و مرمت و نگهداری از آثار تاریخی را فراهم ساخت و در این زمینه باید بسیاری از امور را به بخش خصوصی واگذار کرد.

کرم زاده افزود: در همین راستا تعدادی از پروژه های مهم استان سمنان در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی از طریق استفاده از ظرفیت ماده 27 و واگذاری به بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

وی یکی از راه های رشد گردشگری استان سمنان را استفاده از ظرفیت انجمن های مردم نهاد، سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت سایر دستگاه های اجرایی به ویژه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای رشد گردشگری و مرمت آثار استان سمنان

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای رشد گردشگری و مرمت آثار استان سمنان