مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-16سياسي

فعالیت 3750 مداح در لرستان


رییس کانون مداحان لرستان با اشاره به فعالیت سه هزار و 750 مداح در سطح این استان، گفت: ظرفیت عظیم مداحان به عنوان قشر تأثیرگذار جامعه در جهت جهاد تبیین به کار گرفته شود.

- غلامرضا چنگیزیان در جلسه دیدار جمعی از مداحان و مسئولان هیئت های مذهبی با نماینده ولی فقیه در استان که در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیر مداحان کشور با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار علاوه بر لزوم توجه به مداحی های سنتی، بر لزوم توجه به جهاد تبیین تأکید کردند.

وی با اشاره به اثرگذاری جامعه مداحان در سطح اجتماع، گفت: فقط در سطح استان لرستان سه هزار و 750 مداح فعالیت دارند که این ظرفیت عظیم در جهت جهاد تبیین به کار گرفته می شود.

چنگیزیان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی معرفت و بصیرافزایی ویژه مداحان لرستانی، اضافه کرد: معرفت و دانش مداحان باید مطابق با شرایط زمان و به روز باشد.

رییس کانون مداحان لرستان با اشاره به راه اندازی تعاونی مصرف کانون مداحان لرستان، گفت: در این کانون، اقلام معیشتی با نرخ دولتی و پایین تر از قیمت بازار در اختیار مداحان قرار می گیرد کمااینکه در تلاش هستیم که ساماندهی مداحان آرامستان ها نیز در اسرع وقت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3750 مداح در لرستان

فعالیت 3750 مداح در لرستان