مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-16سياسي

مراسم بزرگداشت شهید علی ایرانمنش در کرمان برگزار شد


همزمان با سی و پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام علی ایرانمنش، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان، مراسم بزرگداشت شهید علی ایرانمنش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سایر مسئولان در دبیرستان شهید ایرانمنش کرمان برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت شهید "علی ایرانمنش" در کرمان برگزار شد ایسنا/کرمان همزمان با سی و پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام علی ایرانمنش، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان، مراسم بزرگداشت شهید "علی ایرانمنش" با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سایر مسئولان در دبیرستان شهید ایرانمنش کرمان برگزار شد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا گفت: یاد و نام شهدا چراغ هدایت و روشنگر زندگی ماست، آنها انسان هایی وارسته بودند که شاهد بر رفتار و کردار ما هستند.

محمد علیرضایی گفت: شهید علی ایرانمنش اسوه تقوا، مردم داری، اخلاق نیکو و کردار اسلامی بود که هر مقطع زندگی مبارزاتی و حضورش در نظام تعلیم و تربیت می تواند برای ما پندها و درس های زیادی داشته باشد.

وی افزود: معرفی شهدا برای تربیت نسلی در تراز انقلاب، ضروری است و یادواره های شهدا در واقع راه واره هایی برای نشان دادن راه و رسم زندگی رو به روشنایی برای ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهید علی ایرانمنش در کرمان برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید علی ایرانمنش در کرمان برگزار شد