مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-16سياسي

حوزه فرهنگ قربانی موازی کاری دستگاه ها/ متولیان فرهنگی به موازی کاری ها پایان دهند


خروجی اثر گذاردر اقدامات فرهنگی زمانی محقق خواهد شد که همه متولیان فرهنگ به در برنامه و عمل، هدفمند باشند و از موازی کاری پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، موازی کاری فرهنگی یکی از بزرگترین آسیب هایی است که می تواند به پیکره فرهنگ وارد کند و اثر مخرب بگذارد.

مقام معظم رهبری همواره با تاکید بر مقوله فرهنگ خواستار آن بودندکه به صورت آتش به اختیار کارهای فرهنگی خودجوش و تمیز انجام شود.

هم چنین ایشان در بخشی از فرمایشات خود مطرح کرده بودند که ما خُلل و فُرج فرهنگی زیاد داریم؛ جاهایی که نفوذگاه دشمن است از لحاظ فرهنگی، بسیار است؛ این را، هم مجموعه های مسئول دولتی، هم مجموعه های گسترده ی عظیم مردمی موظّفند که انجام بدهند.

اما از آنجایی که متولیان فرهنگی متعددی در هر استان وجود دارد آن طور که باید به مقوله فرهنگ به شکل درست پرداخته نشده است که یکی از مهم ترین دلایل آن می تواند تکثر متولیان فرهنگی باشد.

استان قزوین با توجه به پیشینه ای که دارد می تواند تاثیرات شگرف فرهنگی در کشور داشته باشد و بستر مناسبی را برای فعالیت های فرهنگی ویژه ای فراهم کند اما متاسفانه در سنوات گذشته موازی کاری فرهنگی دستگاه ها و تداخل دستگاه ها با یکدیگر موجب شده تا نه تنها آن طور که باید از ظرفیت استان شود بلکه بسیار از فعالان فرهنگی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه فرهنگ قربانی موازی کاری دستگاه ها/ متولیان فرهنگی به موازی کاری ها پایان دهند

حوزه فرهنگ قربانی موازی کاری دستگاه ها/ متولیان فرهنگی به موازی کاری ها پایان دهند