مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-16اجتماعي

آکادمی ملی ورزش دانش آموزی ایجاد می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در آینده نزدیک، آکادمی ملی و پایگاه قهرمانی ورزش دانش آموزی مبتنی بر آمایش سرزمینی و منطقه ای در کشور ایجاد خواهد شد.

- صادق ستاری فرد، چهارشنبه 27 بهمن در آیین افتتاح طرح های ورزشی آموزش و پرورش فارس در شیراز گفت: به یمن خون پاک شهدا است که جمهوری اسلامی امروز در تمامی عرصه هادر قله های پرافتخار جهانی ایستاده است و دارای اقتدار و عزت ملی است.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان نهاد انسان ساز و مولد سرمایه انسانی باید به سمت تقویت و ترویج فرهنگ ایثار شهادت پیش برود، گفت: در آرمان ها و اهداف سند تحول بنیادین بر تربیت تمام ساحتی تاکید شده که هسته آن را فرهنگ ایثار، ازادی و استقلال تشکیل می دهد و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به ان پرداخته شده است.

ستاری فرد با تاکید براینکه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی به عنوان ارکان مهم بیانیه گام دوم، با ایثارگری کسب می شود، تمدن سازی را آرمانشهر بیانیه گام دوم برشمرد و گفت: امروزه ملت ها و کشورهای دیگر از مقاومت و ایثار مردم ایران درحال الگو برداری هستند.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: همه معلمان ما باید به مانند شهدای کشورمان هم معلم باشند، هم مربی و هم مروج تا بتوانند رسالت خود را به خوبی ادا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی ملی ورزش دانش آموزی ایجاد می شود

آکادمی ملی ورزش دانش آموزی ایجاد می شود