مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-16اقتصادي

وانت های عرضه میوه در شیراز ساماندهی می شود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به وجود دیدگاه های مختلف در خصوص وانت های عرضه میوه و تره بار، تاکید کرد که دیدگاه مدیریت شهری، - ساماندهی این بخش است نه جمع آوری و برخورد با آنها.

مسعود زارعی چهارشنبه 27 بهمن در حاشیه جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز، گفت: در خصوص وانت بارها دیدگاه متفاوت است بخشی از مردم می گویند چون آن ها میوه ارزان تر از مغازه ها به دستمان می رسانند وجودشان خوب است و بخشی هم از راه بندان های گاه و بی گاه آنها دل نگران هستند.

زارعی با بیان اینکه ارزان بودن قیمت محصولات عرضه شده توسط صاحبان وانت بارها باعث ایجاد جذابیت برای برخی مردم و تجمع در اطراف محل های توقف این خودروها در نقاط مختلف شیراز شده است، گفت: نکته مهم بحث توجه به نقاطی است که این وانت ها در آنجا توقف کرده و سد معبر می کنند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با بیان این که ساماندهی این وانت ها در دستور کار ما و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری شیراز قرار گرفته است، اضافه کرد: اما مورد دیگر اعتراض به حق صنف میوه فروش است که می گویند چرا ما این همه باید عوارض، مالیات و هزینه شهر را بدهیم تا بتوانیم یک مغازه کوچک را راه اندازی کنیم اما آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وانت های عرضه میوه در شیراز ساماندهی می شود

وانت های عرضه میوه در شیراز ساماندهی می شود