مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-16اقتصادي

بانک ها در برابر مردم


چرا بانک ها در ارائه خدمات به مردم سختگیری می کنند و حتی دستورهای دولت و مجلس را بایگانی می کنند؟ چرا مدیران عامل بانک ها و مقامات بانک مرکزی به انتقادها گوش نمی دهند و به بهانه نداشتن اعتبار کافی یا نبود تضمین و اطمینان از بازگشت اصل و سود تسهیلات، - از پرداخت وام سر باز می زنند؟ راز قرارگرفتن بانک ها در برابر مردم چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: بلوکه کردن بخشی از تسهیلات به عنوان وثیقه، پرداخت تسهیلات به شرط سپرده گذاری نزد بانک ها، مقاومت در برابر پرداخت وام به بهانه ضامن و سلیقه ای عمل کردن در پرداخت تسهیلات تنها بخشی از زنجیره موانع بانکی بر سر راه تسهیلات دهی به شمار می رود.

به این تبلیغات نگاه کنید: پرداخت وام دو برابر میزان سپرده بدون ضامن، وام تا 90درصد سپرده، تسهیلات با وثیقه سپرده سرمایه گذاری بلندمدت، با سپرده نزد بانک وام کم بهره بگیرید، وام با سپرده طلایی، وام فوری با طرح های طراوت و پژواک بدون ضامن.

همه اینها بخشی از ترفندهای بانکی است برای این که متقاضیان وام تشویق شوند پول شان را نزد بانک ها سپرده کنند تا بانک بخشی از پولشان را به آنها وام بدهد.

آیا این کار قانونی است؟ دستور رییسی چه شد؟ 27دی ماه امسال سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری، در دیدار با مدیران عامل بانک ها به صراحت اعلام کرد: وضع موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در برابر مردم

بانک ها در برابر مردم