مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-16سياسي

شهر زنجان برای استقبال از سال نو آماده شود


رییس شورای شهر زنجان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حفظ استقلال و حضور همیشه در صحنه مردم از جمله دستاوردهای مهم انقلاب بوده که ضربه ای بزرگ به منافع دشمنان وارد کرد.

- منصور مرادلو پیش از ظهر امروز (27 بهمن ماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان، با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام هستند، اظهار کرد: همه باید هوشیار باشیم و با حضور پررنگ در صحنه ها، زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و خنثی شدن توطئه های آنان را فراهم کنیم.

این عضو شورای شهر عامل سقوط نظام شاهنشاهی را وحدت و یک دلی مردم دانست و گفت: در چهل سال گذشته به واسطه انقلاب اسلامی خدمات بسیار خوبی صورت گرفته است.

باید قدردان تلاش مسئولان و دستگاه های مختلف بود، ضمن اینکه مسئولان نیز باید قدر مردم وفادار را دانسته و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به وضعیت شهر و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، افزود: شهر نیاز به نظافت و گردگیری دارد و باید تلاش کنیم فضا را برای این ایام آماده کنیم.

البته مشارکت شهروندان نیز بسیار خوب بوده است.

همچنین در حاشیه این جلسه با توجه به حواشی پیش آمده سخنگوی شورای شهر با بیان موارد مورد اختلا،ف گفت: یکی از موارد مورد بحث واگذاری 10 واحد سی ان جی به بخش خصوصی است که بعد از بیان نظرات مقرر شد موارد در کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر زنجان برای استقبال از سال نو آماده شود

شهر زنجان برای استقبال از سال نو آماده شود