مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-16اقتصادي

پایان بهمن؛ آخرین فرصت تعیین تکلیف کارتخوان ها و درگاه های پرداخت


آخرین مهلت ثبت نام و تعیین تکلیف دستگاه های کارتخوان و درگاه های پرداخت الکترونیک تا پایان بهمن ماه است و پس از پایان بهمن ماه دستگاه های کارت خوان یا درگاه های پرداخت سرگردان که تعیین تکلیف نشده اند، - ایسنا/خوزستان مدیرکل امور مالیاتی خوزستان گفت: آخرین مهلت ثبت نام و تعیین تکلیف دستگاه های کارتخوان و درگاه های پرداخت الکترونیک تا پایان بهمن ماه است و پس از پایان بهمن ماه دستگاه های کارت خوان یا درگاه های پرداخت سرگردان که تعیین تکلیف نشده اند، توسط بانک مرکزی غیرفعال می شوند.

جهان شاه ارزانی بیرگانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص طرح تعیین تکلیف دستگاه های کارتخوان، اظهار کرد: هدف از اجرای این قانون، مالیات ستانی نیست و دولت برای مطالبه مالیات دو قانون شامل مالیات بر ارزش افزوده و مالیات مستقیم را دارد و از طریق این دو قانون مطالبه مالیات را انجام می دهد.

وی افزود: بحث احراز هویت دستگاه های کارت خوان در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان است که برای شفاف سازی، مبارزه با اقتصاد زیرزمینی، مبارزه با شرکت های صوری و مبارزه با فرار مالیاتی است.

هدف از اجرای این طرح، پیداشدن حلقه های مفقوده اقتصادی است و این موضوع نه تنها سازمان امور مالیاتی را درگیر می کند، بلکه بسیاری از دستگاه های دیگر مانند سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بهمن؛ آخرین فرصت تعیین تکلیف کارتخوان ها و درگاه های پرداخت

پایان بهمن؛ آخرین فرصت تعیین تکلیف کارتخوان ها و درگاه های پرداخت