مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-16اجتماعي

فعالیت 43 مرکز مثبت زندگی در استان اردبیل


مراکز مثبت زندگی در اردبیل از 3 سال پیش راه اندازی شده و در حال حاضر 43 مرکز مثبت زندگی در اردبیل فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد ستاری ظهر چهارشنبه در نشست با مشاوران و مسئولان مراکز مثبت زندگی در اردبیل اظهار کرد: این مراکز سبب ایجاد اشتغال 220 نفر در رشته های مرتبط از جمله 160 مددکار شده است.

وی تصریح کرد: مراکز مثبت زندگی برای کمک های پایه و عمومی شامل 22 نوع خدمت راه اندازی شده اند تا خدمات سطح اول از جمله مددکاری، غربالگری بینایی و شنوایی، ژنتیک، شناسایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش مهارت های زندگی و جذب مشارکت های مردمی در منطقه زیر پوشش هر مرکز ارائه شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از اجرای طرح محرومیت زدایی در 49 محله کم برخوردار این استان خبر داد و گفت: این محله ها در شهرستان های خلخال، پارس آباد، اردبیل و مشگین شهر مشخص شده که از این تعداد 34 محله سهم بهزیستی، 8 محله سهم کمیته امداد، 4 محله سهم جمعیت هلال احمر و 3 محله سهم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

ستاری با اشاره به شناسایی نیازمندان واقعی در محله های پر آسیب با اجرای این طرح افزود: نیازمندان جا مانده در این قالب، از سوی دستگاه های متولی شناسایی و نسبت به رفع مشکلات و کاهش آسیب های احتمالی این محله ها اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 43 مرکز مثبت زندگی در استان اردبیل

فعالیت 43 مرکز مثبت زندگی در استان اردبیل