مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-16سياسي

نحوه فعالیت موزه ها در نوروز 1401 چگونه است؟


سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از فعالیت موزه ها در نوروز 1401 بر اساس رنگ بندی کرونا خبر داد.

- احسان زهره وندی در گفت وگو با ایسنا در خصوص شرایط فعالیت موزه ها در نوروز 1401 اظهار کرد: در حال حاضر تمامی موزه ها و اماکن فرهنگی و تاریخی تمام شهرستان ها بدون هیچ محدودیتی فعالیت دارند، اما فعالیت موزه ها و اماکن فرهنگی و تاریخی در ایام نوروز 1401 بر اساس بخشنامه وزارت میراث فرهنگی و اعلام ستاد کرونا به ستاد کرونای هر استان بر مبنای وضعیت رنگ بندی کرونایی آن شهرستان واگذار شده است.

وی افزود: بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی همانند گذشته فعالیت موزه ها را بر اساس رنگ بندی های کرونایی قید نکرده و محدودیتی برای اماکن تاریخی و فرهنگی با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی شهرستان ها قائل نشده است.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در خصوص ساعت بازدید موزه ها گفت: در 6 ماهه دوم سال ساعت بازدید موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی از ساعت 9 صبح تا 17 است، اما در نوروز و 6 ماهه اول سال، ساعت فعالیت موزه ها با دو ساعت افزایش تا ساعت 19 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت موزه ها در نوروز 1401 چگونه است؟

نحوه فعالیت موزه ها در نوروز 1401 چگونه است؟