مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-16اجتماعي

افزایش رغبت به تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه در سال جاری


رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: بازگشت دانش آموزان با نیازهای ویژه که از تحصیل باز می مانند، دشوار است بنابراین تمام تلاش خود را می کنیم که هیچ دانش آموزی با نیازهای ویژه از تحصیل باز نماند.

- علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پوشش تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه، اظهار کرد: نسبت به سال گذشته، وضعیت پوشش تحصیلی دانش آموزان بهتر شده است.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا، دانش آموزان مقداری از تحصیل فاصله گرفته بودند و آمار پوشش تحصیلی در سال گذشته کمی افت پیدا کرده بود اما امسال خوشبختانه رغبت به مدرسه بیشتر شده است و دانش آموزانی که سال گذشته به مدرسه مراجعه نکرده بودند، در کلاس درس حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه پوشش تحصیلی دانش آموزان در سال تحصیلی 1401-1400 خوب بوده است، ادامه داد: اکنون بیش از 4 هزار و 750 دانش آموز با نیازهای ویژه در استان خوزستان در حال تحصیل هستند و این آمار نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده است که ماحصل طرح سنجش سلامت است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به پوشش بالای سنجش نوآموزان در سال جاری بیان کرد: امسال بیش از 100 هزار نوآموز در مناطق شهری، روستایی و عشایری استان خوزستان سنجش شدند که طبیعتاً روی پوشش تحصیلی مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رغبت به تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه در سال جاری

افزایش رغبت به تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه در سال جاری