مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-16سياسي

پیگیری تامین برق پایدار صنایع با هدف رفع موانع تولید


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر تاکید کرد که تامین برق مطمئن و پایدار برای مراکز تولیدی و صنایع، از اولویت های این شرکت با هدف تحقق شعار سال و کمک به رفع موانع تولید است.

- یدالله حقیقی چهارشنبه 27 بهمن در جلسه ای که با حضور مدیرعامل توزیع برق فارس و نمایندگان مردم شهرستان های اقلید و جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان این شهرستان ها برگزار شد، تداوم روند تامین و انتقال برق برای ایجاد و توسعه فعالیت صنایع بزرگ در استان فارس را یک اولویت دانست.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس با بیان اینکه رونق و جهش تولید در بخش صنعت با توجه به ظرفیت های فنی و خالی در استان امکانپذیر است، گفت: اجرا نشدن سیاست های درست یا اجرای بد برخی اقدامات و وقفه طولانی در تصمیم گیری ها موجب شده است که صنعت در استان فارس در برخی سال ها رشد مناسبی نداشته باشد.

حقیقی با اشاره به تداوم وضعیت شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه این موارد را موانعی بر سرراه توسعه فعالیت های صنعتی و تولیدی دانست و گفت: این موانع در کنار چالش هایی همچون مشکلات تأمین مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید، صنعت فارس را دچار مشکلاتی کرده است، هرچند همه دست اندرکاران و متخصصان صنعت برق در فارس تلاش می کنند که مشکلی بر مشکلات حوزه تولید نیفزایند و مسیر را برای توسعه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تامین برق پایدار صنایع با هدف رفع موانع تولید

پیگیری تامین برق پایدار صنایع با هدف رفع موانع تولید