مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-16ورزشي

افتتاح شهرک شهید سلیمانی در زاچ و داربست با حضور فرمانده کل سپاه+عکس


شهرک شهید سلیمانی در منطقه محروم زاچ و داربست با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مردم زاچ و داربست در پی سیل ویرانگر سال قبل در بشاگرد و جاسک، بشدت آسیب دیدند و مجبور به کوچ دسته جمعی به منطقه ای در مرز شهرستان سیریک و بشاگرد شدند.

اوضاع وخیم مردم این منطقه بخصوص در تابستان، وضعیت بسیار بغرنجی را بوجود آورد به طوری که یک کودک نیز در اثر شدت گرما و نبود امکانات و حتی آب مناسب و بهداشتی تلف شد.

  با اطلاع موضوع از سوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، اقدامات بسیار فوری برای بهبود شرایط زندگی مردم این منطقه انجام و نیروی دریایی سپاه با مشارکت بنیاد مسکن و گروه های جهادی، سنگ بنای ساخت یک شهرک مسکونی را در این منطقه نهاد و در کمتر از 8 ماه این شهرک را با امکانات کامل و حیاط کشی و برق و آب به بهره برداری رساند.

به گفته سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، شهرک مسکونی که مزین شده بنام شهید والامقام سپهبدحاج قاسم سلیمانی، در طلیعه چهل و چهارمین سالروز فجر انقلاب اسلامی و دومین سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی افتتاح و تقدیم مردم شریف  می شود این شهرک 154 واحد مسکونی مستقل دارد که تمام بخش های مورد نیاز مردم از قبیل مسجد، مدرسه، فروشگاه، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شهرک شهید سلیمانی در زاچ و داربست با حضور فرمانده کل سپاه+عکس

افتتاح شهرک شهید سلیمانی در زاچ و داربست با حضور فرمانده کل سپاه+عکس