مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-16سياسي

پشتوانه علمی لازمه کارهای عمرانی و اجرایی ایت


اگر کارهای عمرانی و اجرایی استان از پشتوانه مطالعاتی عمیق و دقیق برخوردار باشد برنامه ها و اهداف اجرایی استان محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در یکصد و یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی، یکی از تاثیرات کتابخوانی را افزایش سطح معلومات جامعه دانست و افزود: از آنجا که مطالعه افزون بر فواید اطلاع رسانی می تواند خستگی افراد را برطرف کند می توان به عنوان یک لذت و تفریح به آن نگاه کرد.

وی یکی از دلایل بی رغبتی برخی افراد جامعه به مطالعه را درک نکردن مطالعه و در معرض قرار نگرفتن آن عنوان کرد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه طرح ها و پروژه های استان از پشتوانه غنی برخوردار نیست، اظهار کرد: مجموعه فعالیت های استان باید به سمت کارهای مطالعاتی و کتابخانه ای سوق داد.

وی یادآورشد: اگر کارهای عمرانی و اجرایی استان از پشتوانه مطالعاتی عمیق و دقیق برخوردار باشد برنامه ها و اهداف اجرایی استان محقق خواهد شد در این راستای محور فعالیت های اجرایی باید بر پایه پژوهش و مطالعه باشد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه ایجاد 33 هزار شغل در سال آینده را جزو تعهدات و برنامه ها کاری خود برشمرد و گفت: اگر این تعداد شغل در استان ایجاد شود بخشی از مشکل بیکاری استان حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتوانه علمی لازمه کارهای عمرانی و اجرایی ایت

پشتوانه علمی لازمه کارهای عمرانی و اجرایی ایت