مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-16اقتصادي

پاکبانی در ساری که 20 میلیون تومان را به صاحبش برگرداند!


کارگر خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری، کیف پول حاوی پول نقد و کارت های بانکی به همراه رمز بانکی و مدارک مهم شخصی را به صاحبش بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، روز گذشته یکی از پاکبانان حوزه خدمات شهری شهرداری ساری، کیف پولی را پیدا کرد که وجه نقد، کلی کارت بانکی، اسناد و مدارک را شامل بود.

کارت های بانکی که به همراه رمز آن آماده و محیا بود، اما این پاکبان زحمتکش دست به کاری دیگر زد.

حسین گل بابایی کارگر خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با وجود اوضاع نابسامان زندگی و گرانی و سختی زندگی، کیف پول حاوی پول نقد و کارت های بانکی به همراه رمز بانکی و مدارک مهم شخصی را به صاحبش بازگرداند تا نشان دهد انسانیت هنوز زنده است.

عباس غفوری رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: آقای حسین گل بابایی از کارگران پرتلاش و زحمتکش خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند در منطقه بافت کهن شهرداری ساری است که یک کیف حاوی وجه نقد و کارت های بانکی( به مقدار 20 میلیون تومان درون کارت و مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد) و همچنین مدارک و اسناد را به صاحبش برگرداند.

وی افزود: این پاکبان زحمتکش و با شرافت در حالی کیف پول را برگرداند که رمز تمامی کارت های بانکی روی کارت بود اما وی با نیت خیر و حس انسان دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکبانی در ساری که 20 میلیون تومان را به صاحبش برگرداند!

پاکبانی در ساری که 20 میلیون تومان را به صاحبش برگرداند!