مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-16اقتصادي

400 هزار واحد مسکن شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن احداث می شود


رییس بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه تا سال 1410 هیچ واحد غیرمقاوم روستایی در کشور نخواهد بود، گفت: در حال حاضر توانایی احداث 200 هزارواحد مسکونی روستایی و 200 هزار واحد مسکونی شهری توسط بنیاد مسکن وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اکبر نیکزاد، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در آیین افتتاح 454 واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی 400 واحد مسکونی از پروژه آسمان البرز در شهر گرمدره، با اشاره به اینکه همه روستاهای بالای 20 خانوار در کشور دارای طرح هادی مصوب است، گفت: در بحث اجرای طرح هادی همه افرادی که به موضوع روستا مرتبط هستند تلاش دارند تا بتوانند خدمات مناسبی به ویژه در خصوص راه، جدول کشی و معابر به جامعه هدف ارائه کنند.

وی بیان کرد: امکانات بسیار خوبی در اختیار مجریان طرح هادی قرار گرفته است و تلاش داریم تا بتوانیم در سال آتی در اجرای طرح هادی به شاخص مناسب تری دست پیدا کنیم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در بحث ساخت مسکن روستایی 50 درصد واحدهای روستایی کشور نوسازی شده است، تصریح کرد: با ساخت 200 هزار واحد روستایی در سال می توانیم تا سال 1410 جشنی بگیریم تحت این عنوان که حتی یک واحد مسکونی غیر مقاوم در کشور نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار واحد مسکن شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن احداث می شود

400 هزار واحد مسکن شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن احداث می شود