مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-16اقتصادي

کشف و شناسایی 211 فقره تخلف در بازرسی و نظارت از کالاهای اساسی همدان


مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از کشف و شناسایی 211 فقره تخلف در بازرسی و نظارت از کالاهای اساسی این استان از ابتدای قانون انتزاع تاکنون خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از کشف و شناسایی 211 فقره تخلف در بازرسی و نظارت از کالاهای اساسی این استان از ابتدای قانون انتزاع تاکنون خبر داد.

حسین فضلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:از ابتدای قانون انتزاع تاکنون با انتقال بخشی از نیروهای سازمان صنعت معدن در حوزه بازرسی به سازمان جهاد کشاورزی و با به کارگیری امکانات و نیز نیروهای سازمان جهاد کشاورزی 2117 مورد بازرسی از شش گروه کالاهای اساسی تنظیم بازار انجام شده که در این بازرسی ها 211 فقره تخلف به ارزش بیش از 13 میلیارد و 258 میلیون تومان کشف و شناسایی و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به تخلفات به تعزیرات معرفی شده اند.

وی گران فروشی، عدم صدور فاکتور،عدم درج قیمت را از جمله تخلفات شناسایی شده برشمرد و تصریح کرد: اقلام پروتیینی، لبنیات، گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر و روغن از جمله شش گروه کالایی اساسی تنظیم بازار بوده که توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و نیروهای صمت در قانون انتزاع مورد نظارت و بازرسی قرارمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و شناسایی 211 فقره تخلف در بازرسی و نظارت از کالاهای اساسی همدان

کشف و شناسایی 211 فقره تخلف در بازرسی و نظارت از کالاهای اساسی همدان