مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-16ورزشي

برای قهرمانی و رسیدن به آسیا وارد لیگ شدیم


بازیکن ملی پوش تیم والیبال زنان باریج اسانس کاشان گفت: شرایط فینال حساسیت های خودش را دارد، هدف اصلی ما قهرمانی و رفتن به باشگاه های آسیا است.

- آیتک سلامت در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با بازی مقابل ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال زنان باشگاه های کشور، اظهار کرد: باخت اولی که در مقابل ذوب آهن داشتیم، به خاطر اشتباهات فردی زیادی بود که به وجود آمد، اما نقطه عطفی بود که باعث شد هوشیار شویم و بدانیم اصلاً نباید اشتباهی را مرتکب شویم، چرا که ممکن است شرایط برای جبران ایجاد نشود.

وی افزود: همگی برای هدفی که داشتیم هم قسم و یکدل شدیم و در دو بازی بعدی این مسئله را ثابت کردیم، ما برای قهرمانی وارد لیگ شدیم و تحت هیچ شرایطی قرار نیست از هدفی که داریم، دست برداریم.

وی ادامه داد: انگیزه خیلی زیادی برای قهرمانی داریم و با برنامه ریزی سرمربی و کادر تیم که از روز اول شروع کردیم، امروز در بهترین حالت آمادگی هستیم و خوشحالم که در این روزهای حساس به بالاترین سطح رسیده ایم و آماده بازی فینال هستیم.

ملی پوش تیم باریج اسانس با اشاره به بازی فینال در مقابل سایپا اضافه کرد: شرایط فینال حساسیت های خودش را دارد، ما 3 بازی با ذوب آهن انجام داده ایم و با چالش های متفاوتی مواجه شده ایم، فکر می کنم با آرامش و تمرکز کامل مقابل سایپا قرار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای قهرمانی و رسیدن به آسیا وارد لیگ شدیم

برای قهرمانی و رسیدن به آسیا وارد لیگ شدیم