مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-16دانش

سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوّی منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوّی را منصوب کرد.

- ، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، مرتضی توکلی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوّی منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب محمدعلی زلفی گل خطاب به سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوّی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، و بنا بر پیشنهاد معاون محترم پژوهشی به موجب این حکم به سمت سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوّی منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی ایفا نمایید.

امید است که با توکل به خداوند متعال، مأموریت ها و وظایف آن پژوهشگاه را به شرح ذیل به انجام برسانید: طراحی واجرای برنامه های مشترک پژوهشی و فناوری و پروژه های بزرگ ملی و فراملی در زمینه اقیانوس شناسی وعلوم جوّی ایجاد ارتباط علمی، پژوهشی و آموزش های کاربردی با مراکز بین المللی و شبکه های جهانی در زمینه اقیانوس شناسی و علوم جوّی بسترسازی جهت استفاده از فناوری های نوین در زمینه های مختلف اقیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوّی منصوب شد

سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوّی منصوب شد