مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-16سياسي

حکم امام خمینی، سلمان رشدی را به خفت ابدی انداخت/ غربی ها منفور تاریخ شدند


مسلمانان جهان دوبار بصیرت و هوشیاری خود را در مقابل غربی ها نشان دادند، یکبار برای محکومیت کتاب آیات شیطانی در سال 67 و بار دیگر برای محکوم کردن جنایت آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی در سال 98، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا خارکوهی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان با اشاره به اینکه در هر دو واقعه ملت و دولت ایران پیشگام اعتراضات بودند، اظهار کرد: در بهمن سال 67 وقتی امام راحل حکم قتل سلمان رشدی را به خاطر اهانت او به قرآن و پیامبر اسلام در کتاب آیات شیطانی صادر کرد، مسلمانان ایران و جهان به خروش آمدند و هوشمندی سیاسی و مذهبی خود را به خوبی نشان دادند.

وی تصریح کرد: سلمان رشدی یک شهروند هندی الاصل تبعه انگلستان بود که با حمایت مالی و سیاسی و پلیسی دولت انگلیس دست به انتشار کتاب آیات شیطانی زد و با صراحت به اعتقادات مُتقن چند میلیارد مسلمان اهانت کرد.

خارکوهی اضافه کرد: در این میان غربی ها که به دروغ خود را طلایه دار حقوق بشر می دانند در این ماجراجویی حقوق میلیاردها مسلمان را در 40 کشور اسلامی نادیده گرفتند و از سلمان رشدی حمایت کردند.

وی با اشاره به لزوم محاکمه رشدی و نخست وزیر انگلیس گفت: دادگاه لاهه باید سران انگلیس و سلمان رشدی را به عنوان جنایت علیه بشریت مجازات می کرد ولی با کمال تاسف سکوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم امام خمینی، سلمان رشدی را به خفت ابدی انداخت/ غربی ها منفور تاریخ شدند

حکم امام خمینی، سلمان رشدی را به خفت ابدی انداخت/ غربی ها منفور تاریخ شدند