مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-16اقتصادي

تکمیل بخش های اطفال کرونایی در کرمان/ وضعیت قرمز است


امیکرون در حالی در کرمان می تازد و تعداد بیشتری از مردم به خصوص کودکان را قربانی می کند که مردم در مقابل این تهدید بی تفاوت شده اند.

- - گروه استان ها: وضعیت استان کرمان بحرانی است و هر روز بر تعداد افرادی که به امیکرون مبتلا می شوند افزوده می شود، طبق آمار 20 درصد از افراد بستری در کرمان کودکان زیر 12 سال هستند و با توجه به محدودیت در زمینه بخش اطفال و آی سی یو اطفال این روزها پیدا کردن تخت خالی در بخش های اطفال کار بسیار مشکلی است.

روند فوتی های کرونایی در کرمان نیز افزایش یافته است و با وجود فشار سنگینی که به کادر درمانی وارد می شود اما متأسفانه همچنان مردم تصور می کنند امیکرون یک سرماخوردگی ساده است.

این روزها بیشترین موارد ابتلاء به کودکان کرمانی اختصاص دارد و بیشترین آمار فوتی ها هم به سالمندان اختصاص یافته است اما وقتی بین مردم می رویم همه می گویند وقتی دولت محدودیتی قائل نشده یعنی عملاً این سویه بی خطر است، در واقع رفتار دولت به الگویی برای مردم تبدیل شده است و بازارها و شهر مملو از جمعیت است و کسی امیکرون را جدی نمی گیرد.

پیدا کردن برخی از داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی سخت شده است در سوی دیگر این میدان بسیاری از مردم را می بینیم که درگیر بیماری شده و عزیزانشان در بیمارستانها بستری شده اند، با شدت گرفتم پیک ششم حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بخش های اطفال کرونایی در کرمان/ وضعیت قرمز است

تکمیل بخش های اطفال کرونایی در کرمان/ وضعیت قرمز است