مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-16سياسي

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل معرفی شد


در آیینی با حضور مسؤولان کشوری و استانی، حسن قاسم پور نیاری به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بعدازظهر امروز در آیینی با حضور علی اصغر دانشیان، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست و کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، حسن قاسم پور نیاری به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل معارفه شد.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در این آیین اظهار کرد: توسعه پایدار بدون توجه به مولفه های محیط زیست ممکن نیست و در این راستا سازمان محیط زیست از توسعه پایدار حمایت می کند.

وی افزود: اخذ مجوز محیط زیست و تهیه پیوست زیست محیطی برای پروژه ها و طرح ها از سوی مسؤولان دستگاه ها برای پیشگیری از تخریب محیط زیست یک ضرورت است.

گفتنی است؛ حسن قاسم پور نیاری پیش از این به مدت 9 سال معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل را بر عهده داشته و در حکم انتصاب وی توسط علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جناب عالی به سمت سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل منصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل معرفی شد

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل معرفی شد